maandag 28 september 2015

In je hemd met lingerie?

Oh, dear...
Afgelopen mei waagde ik me voor het eerst in ruim vier jaar weer eens in een lingeriewinkel.
Ik heb in de afgelopen jaren twee prachtige kinderen op de wereld gezet en iedere moeder kan beamen dat je prioriteit in deze periode al snel ligt bij je kinderen. Dat we niets meer passen en veeeeeel leukere kinderkleertjes zien dat houden we maar gewoon even tussen ons!

Ik kwam er al snel achter dat er in die jaren veel veranderd was en een verkoopster nam me op sleeptouw door al die rekken met waanzinnige lingerie.
Ik heb nogal afwijkende borsten en in mijn hele (tieten) leven heeft geen BH ooit mooi gezeten.
Tot nu.
Afgelopen mei, daar in het pashokje bij Hunkemoller.
Na het passen van het eerste model (Balcony) ging de zon voor mij schijnen, een nieuwe wereld ging open.. Ik had tieten! En ze zagen er nog verdomd mooi uit ook onder dat shirt! Ze zaten niet platgedrukt, ik kon er mee bewegen en zelfs springen zonder dat ze eruit floepten. Ze bleven op hun plek!
Hallelujahhhhh!
De jaren daarvoor liep ik zo ongeveer steevast voor lul.

Ik was zo blij! Ik gaf ruim 150 euro uit aan nieuwe lingerie. Daarna ben ik flink gaan winkelen want nu ik echte tieten had kon ik ook wel wat nieuwe shirts gebruiken! Er ging een wereld voor me open. Shirts en bloesjes stonden mooi en mijn hele figuur veranderde erdoor. Goodbye oma, hello Smoopster!


Balcony - Hunkemoller


Inmiddels zijn we 4,5 maand verder en net voordat ik in een midlifecrisis zou raken was de magie plots weg. De liefde is voorbij...
Twee van mijn liefdes zijn al kapot. Ik kon zowat een paar piercings aanschaffen vanwege de beugels die mij perforeerden.
De derde BH is al flink aan het flubberen waardoor mijn borsten weer het standje op de knieën hebben aangenomen en de kleuren zijn al helemaal vervaagd.
Hoe dat kan?
Weet jij het?
Blijkbaar is de kwaliteit van Hunkemoller slecht. Aan het wassen en gebruik kan het gewoon niet liggen. Ik ben superzuinig op mijn nieuwe aanwinsten en zorg goed voor ze. Aangezien ik vanaf aankomende woensdag geen werk meer heb zit een nieuwe lading er voorlopig niet in los van het feit dat ik dit geen tweede keer ga doen. Een beetje goede lingerie gaat toch zeker wel langer mee dan 4,5 maand?
Voor ongeveer 30-35 euro per BH mag ik toch wel enige kwaliteit verwachten?

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Shoppen jullie weleens bij Hunkemoller of ga je liever ergens anders heen? Tips voor veilig gebruik, wassen etc. zijn ook meer dan welkom!

Adios!
Smoopster

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!